تماس با ما : 02155445696

کرکره آلومینیومی قوسدار (اکسترود)

کرکره آلومینیومی قوسدار (اکسترود)

کرکره آلومینیومی قوسدار (اکسترود)

پرمصرف ترین نوع کرکره برقی در بازار امروزی است که تیغه های آن از بیلت استاندارد آلومینیوم با تکنیک تولید اکستروژه تولید و ساخته شده ( در زبان محاوره ای تیغه کرکره در اصطلاح همان تیغه کرکره آلومینیوم اکسترود نامیده می شوند ) و با رنگ الکترو استاتیک ضد خش پوشانده می شوند. این نوع تیغه های قوسدار در ضخامت های 60، 80، 100، 140 و… به صورت تک پل، دوپل و… در وزن های مختلف تولید و روانه بازار می شوند.

 

 

 

کرکره برقی آلومینیومی دارای شرایطی است که می توان به راحتی از آن در آب و هوای بسیار مرطوب و یا بسیار خشک استفاده نمود. همانطور که گفته شده اندازه استاندارد این نوع تیغه ها 80 میلیمتر است اما اندازه 60 میلیمتر برای پنجره ها و اندازه 100 میلیمتر برای ورودی های بزرگ می باشند. البته می توان تیغه ها را از لحاظ ظاهری نیز به دو دسته تخت و قوسی نیز تقسیم بندی کرد. در حال حاضر مدل قوس دار به دلیل عدم ایجاد صدا موقع باز و بسته شدن استقبال بالا و مدل تیغه تخت تولید بسیار پایینی دارد. وزن استاندارد تیغه کرکره آلومینیومی بین 6 تا 7 کیلوگرم است اما برخی تولید کنندگان به دلیل کم کردن قیمت تیغه کرکره برقی و همچنین ایجاد رقابت در بازار از این وزن می کاهند. در نظر داشته باشید که مدل های کمتر از 5.5 کیلوگرم برای عرض های بیش از 3 متر خطرناک هستند.

 

* زیبایی، امنیت،استحکام و سختی بالا
* کارکرد بدون صدا به ویژه تیغه های فوم دار
* حداکثر عرض و ارتفاع قابل نصب 6 متر
* وزن در هر مترمربع از 4 تا 7 کیلوگرم
* دارای رنگ بندی به انتخاب کارفرما

* مناسب برای هرگونه شرایط آب و هوایی
* مقاوم در برابر زنگ زدگی
* مقاوم در برابر آتش سوزی
* دارای 5 سال خدمات پس از فروش

 

** برای محاسبه قیمت کرکره برقی آلومینیوم فابریک اینجا کلیک کنید **

تیغه آلومینیوم پانچ دار یا همان سوراخ‌ دار

این تیغه ها از پانچ شدن تیغه های آلومینیومی تک جداره ساخته می شود و تیغه پانچ شده معمولاً بصورت ترکیبی با تیغه های نرمال آلومینیوم جهت زیبایی و همچنین نفوذ نور به داخل محیط نصب از جمله پارکینگ ساختمانهای جنوبی و فروشگاه ها استفاده می شود.

لازم بذکر است با توجه به اینکه این تیغه کرکره برقی ها از نوع تک جداره می باشند و از نظر مکانیکی مقاومت پایین تری نسبت به سایر کرکره برقی ها دارند استفاده از آن بصورت یک کرکره برقی کامل توصیه نمی گردد و حداکثر تا 6 عدد تیغه پانچ توصیه میشود. بهتر است جهت جلوگیری از نفوذ صدا و گرد وغبار از درون سوراخ های کرکره برقی پانج شده این سوراخ ها با تلق شفاف ( پلی کربن ) پوشانده شوند.

این نوع تیغه پانچ شده در اشکال و رنگهای مختلف تولید می شوند که با ترکیب با تیغه های نرمال ظاهر زیبایی به نمای ساختمان می دهند.

 

** برای محاسبه قیمت کرکره برقی آلومینیوم پانچ دار اینجا کلیک کنید **

تیغه آلومینیومی غضروف دار

این تیغه ها در هنگام ساخت، بین دو تیغه از مفصلی که به شکل s است استفاده میشود. نصب غضروف آلومینیومی در کرکره برقی باعث نرم حرکت کردن کرکره و زیبایی نمای کرکره نیز میشود، همچنین این مفصل اضافه باعث می شود صدای کمتری تولید میکند. سایز غضروف های آلومینیومی 90 است که 70 میلیمتر آن تیغه است و 20 میلیمتر آن غضروف است. تیغه های غضروفی آلومینیومی به صورت رنگی نیز تولید میشود و همچنین این امکان وجود دارد که تیغه ها به یک رنگ و غضروف ها به رنگ دیگری قابل طراحی و اجرا بشوند.

در مورد مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل غضروف آلومینیومی از بهترین بیلت استاندارد آلومینیومی برای ساخت تیغه غضروف دار آلومینیومی استفاده میشود تا در استفاده طولانی مدت دچار مشکل نشود . غضروف آلومینیومی باید به صورت ضخیم و توپر باشد.

 

ویژگی های غضروف آلومینیومی :
تنوع رنگی بالا متناسب با سفارش مشتری و همچنین زیبایی نمای بیرونی
مناسب برای هرگونه شرایط آب و هوایی
مقاوم در برابر زنگ زدگی
ضد ضربه و ضد سرقت
مقاوم در برابر آتش سوزی

** برای محاسبه قیمت کرکره برقی آلومینیوم غضروف دار اینجا کلیک کنید **

تیغه آلومینیوم طرح چوب
این نوع کرکره در واقع همان تیغه های کرکره برقی آلومینیوم اکسترود است که پس از تولید ابتدا به این تیغه کرکره ها یک یا دو لایه پوشش رنگ الکترواستاتیک بعنوان زمینه زده می شود و سپس برچسب هایی با طرح چوب بوسیله گرما و با تکنیک ترموفیت بر روی تیغه کرکره های رنگ شده می چسبانند.

** برای محاسبه قیمت کرکره برقی آلومینیوم طرح چوب اینجا کلیک کنید **

تیغه آلومینیوم فوم دار

تیغه فوم دار از بیلت آلومینیوم ساخته می شود، داخل آن از خمیر پلی اروتان ریخته می شود و رنگ آن الکترواستاتیک (ضد خش) با رنگ بندی دلخواه می باشد. به علت کم صدا بودن و سبک بودن نسبت به سایر تیغه ها برای مکان هایی که عدم سر و صدا مهم می باشد مورد استفاده قرار میگیرد. وزن این نوع تیغه ها بین 8 تا 12 کیلوگرم بوده و در عرض و ارتفاع 7 متر نیز قابل نصب می باشد.

 

از جمله مزایای تیغه فوم دار نسبت به سایر تیغه ها :
تیغه فوم دار کرکره برقی به دلیل وزن کم از استهلاک موتور و صرف انرژی بیشتر جلوگیری میکند.
به دلیل اصطحکاک کم بین تیغه و ریل صدای کرکره برقی به مراتب کمتر از تیغه کرکره برقی معمولی می باشد.
تیغه فوم دار بهترین عایق گرما، سرما و صدا می باشد و هنگام جمع شدن رول کرکره صدای کمی تولید می کند.
کیفیت رنگ الکترواستاتیک و هم چنین ضربه پذیری بالا

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها


انواع تیغه کرکره برقی
کرکره آلومینیومی قوسدار (اکسترود)
تیغه کرکره برقی